Klacht melden
Ontevreden? Praat met ons Wij houden van open communicatie. Ben je als patiënt van onze praktijk ergens ontevreden over of wil je een klacht indienen? Blijf daar niet mee zitten en bespreek dit met ons. Alleen dán kunnen we het met je oplossen. Maak een afspraak met de dokter om je klacht te bespreken of vul onderstaand klachtenformulier in. Je ontvangt binnen een dag een ontvangstbevestiging van één van de praktijkondersteuners. We behandelen je klacht met zorg en komen er z.s.m. op terug.
Liever extern een klacht indienen? Wanneer je je klacht over De Nieuwe Dokter liever ergens anders neerlegt dan bij ons, dan kun je terecht bij de klachtencommissie van Hadoks. Je kunt hier het klachtenformulier van Hadoks invullen. Je klacht wordt dan opgepakt door een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Klacht niet naar tevredenheid opgelost Komen we er met bemiddeling van de klachtenfunctionaris van Hadoks niet uit? Dan kun je een uitspraak vragen over je klacht bij de Geschillencommissie van Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Deze commissie wordt bijgestaan door een jurist en geeft een bindend oordeel over de klacht.