03:58

Smaller

Update Uw Zorg Online app

Afgelopen week waren er problemen met het maken van een afspraak via de Uw Zorg Online app. Met het updaten van de app is dat probleem verholpen.

[English below]

Na het kiezen van een tijdslot voor een afspraak, was het niet mogelijk deze te bevestigen. Dat kan nu wel weer. Daarvoor is het wel belangrijk dat je de app bijwerkt door deze te updaten. Bij sommigen gaan app-updates automatisch. Heb je dat uitstaan in je telefoon, geef dan handmatig akkoord voor de update. Het probleem met het maken van afspraken is dan verholpen.

Is het ook na het updaten van de Uw Zorg Online app niet mogelijk een afspraak te bevestigen, laat het ons dat weten door ons te bellen op werkdagen vóór 12:30 uur.




Last week there were problems with making an appointment via the Uw Zorg Online app. The problem will be solved by updating the app.

After choosing a time slot for an appointment, it was not possible to confirm it. With the new app update, that problem should be solved. For some, app updates go automatically when there's a new release. If you have turned off automatic updating in your phone, please manually agree to the update.

If it is not possible to confirm an appointment even after updating the Uw Zorg Online app, please let us know by calling us on working days before 12:30 p.m.