21:16

Greater

Uw Zorg Online account aanmaken

Oplossing voor Uw Zorg Online en het verder komen in de app/ solution to not being able to continue in the Uw Zorg Online app.

[English below]

Loop je ook vast in de Uw Zorg Online app en kom je niet verder dan een scherm van MedMij? Hier lees je hoe je dat kunt oplossen.

1. Log in bij de Uw Zorg Online app
2. Als je nu gelinkt bent met De Nieuwe Dokter en in het vervolgscherm Medmij ziet staan, verwijder dan eerst deze koppeling voordat je verder gaat naar stap 3
3. Ga (evt. na stap 2) naar Zorgverleners en druk op de + om zorgverlener toe te voegen
4. Zoek op "Nieuwe Dokter", we komen meerdere keren in de lijst voor. Zoek voor de koppeling waarbij in een lichtblauw balkje met blauwe letters Uw Zorg Online staat. Dit is de juiste. Voeg toe, en als het goed is kun je nu verder met je account.

Lukt het nu nog steeds niet, stuur dan een mail naar info@nieuwedokter.nl.



A number of patients who wanted to be linked to the practice via the Uw Zorg Online app could not move forward past the screen for linking to MedMij. The solution is simple.

1. Log in to the Uw Zorg Online app
2. If you are now linked with De Nieuwe Dokter and in the following screen, you see MedMij, please first delete this one before you go ahead to step 3
3. Go to healthcare providers and press + to add a provider
4. Search for "Nieuwe Dokter", we appear several times in this list. Look for the link with a light blue bar with blue letters says Uw Zorg Online. This is the right one. Add it and you should now be able to continue with your account.

Are you still not able to request linking to your medical file, please send an email to info@nieuwedokter.nl.