Berichtenservice tijdelijk uitgeschakeld
De berichtenservice is momenteel uitgeschakeld/ The message service is switched off.
[English below]
In verband met grote drukte, is de berichtenservice van de Uw Zorg Online app - in ieder geval de rest van deze week (5 maart) - uitgeschakeld. Voor vragen die minder spoed hebben, verzoeken we een belafspraak in te plannen bij één van de beschikbare artsen. Heeft het wel meer spoed, dan verzoeken we je op werkdagen te bellen naar de praktijk (08:30 en 12:30u). Excuses voor het ongemak.
Herhaalrecepten aanvragen en afspraken maken via de Uw Zorg Online app is wél mogelijk.
--
Due to high demand, the Uw Zorg Online messaging service will be switched of for the rest of this week (March 5). For questions that are less urgent, we request that you schedule a telephone appointment with one of the available doctors. If it is more urgent, we request that you call the practice on weekdays (08:30 and 12:30). Apologies for any inconvenience.
It is possible to request repeat prescriptions and make appointments via the Uw Zorg Online app.
- UZO app weer actief/ re-activated
- Meer artsen bij De Nieuwe Dokter
- Inschrijven/ registration
- Columns van dr. Moussavi op GZ-Plein
- Uw Zorg Online account aanmaken
- SOA-test en PrEP-zorg via ZIZ
- Zelftest BVO baarmoederhalskanker
- Spreekuur/ Consultation assistant
- Annuleren/cancelling POH GGZ
- Nieuwe site voor bloedafname HMC
- Mentale support in de praktijk
- Een co-assistent bij De Nieuwe Dokter
- Parkeerproblemen rondom de praktijk
- Beleid annulering afspraak en no show
- Dr. Kant afwezig/absent herfstvakantie
- Sneller naar een specialist via Pluhz
- Podcast #5 - "Vogueing niet van Madonna"
- Podcast #4 - Je huis verduurzamen
- Podcast #3 - De dood anno 2022
- Podcast #2 - LHBTIQ+ in de spotlight
- Vergoeding GGZ 2022
- Bloedprikken: eigen risico
- Telefonische bereikbaarheid praktijk
- Huisarts en de CoronaCheck app
- LifestyleLab: werken aan een gezond leven
- Medische info van patiënt delen via LSP