05:50

Smaller

Keuzemenu praktijktelefoon verbeterd

Het keuzemenu van de praktijktelefoon is aangepast. Naast het inspreken van herhaalrecepten kun je ook een terugbelverzoek achterlaten.

[English below]

Binnen het nieuwe keuzemenu kun je ervoor kiezen een herhaalrecept in te spreken, zodat je niet hoeft te wachten tot je een assistent aan de telefoon krijgt. Vóór 12u 's middags besteld betekent dat het recept dezelfde dag nog naar de apotheek wordt verstuurd.

Ook is vóór 12:30u ook een wachtrij, wanneer de assistente in gesprek is. Je kunt ervoor kiezen om te blijven wachten óf voor zaken die geen spoed hebben kun je een terugbelverzoek voor de assistente achterlaten. Je wordt dan uiterlijk de volgende werkdag teruggebeld.

Ook kun je op werkdagen tussen 12:30u en 17:00 uur de praktijk bellen voor het inspreken van een herhaalrecept of terugbelverzoek. Het terugbelverzoek is alleen voor de assistente, wanneer je geen toegang hebt tot de Uw Zorg Online app. Een terugbelafspraak met de huisarts plan je zoals gewoonlijk in via de app.




The practice telephone menu has been enhanced.

Within the new menu, you can choose to record a repeat prescription, so that you do not have to wait for an assistant to answer the phone. Ordered before noon means that the prescription will be sent to the pharmacy the same day.

There is also a queue before 12:30, when the line is busy. You can choose to continue waiting or, for matters that are not urgent, you can leave a callback request for the assistant. You will then be called back no later than the next working day.

You can also call the practice on weekdays between 12:30 and 17:00 to record a repeat prescription or callback request. The callback request is only for the assistant, if you do not have access to the Uw Zorg Online app. You can schedule a callback appointment with the GP as usual via the app.